fredag 2 oktober 2009

Midnattsrapport

Så var vi inne i oktober och det närmar sig slutdatum. Börjar smått att fundera hur många gånger till man måste ut coh springa för at få ihop det i slutändan. Nu kommer ytterligare några dagar gå bort då jag far till London några dagar och min löparambition sträcker sig inte så långt som att ta med löparkläder och springa en runda i Hyde park. Där går gränsen. Får helt enkelt släpa mig ut igen när jag är tillbaks i stan. Några km har jag dock avverkat denna vecka. Utgångspunkt: 25 km.

Löpning till träningen i tisdags + lite hem. 3km+ + löpning till träning torsdag 3km + löpning på löpbandet på gymmet idag 1,5km. Summa sumarum: 25km minus 7,5km= 17,5 km kvar.
Lite drygt 1km/dag. Borde kunna lyckas om det inte blir för mycket öl i London och total dekadens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar